وب‌سایت‌های پیش‌نهادی - Rekomenditaj Afiŝintoj

وب‌سایت‌های پیش‌نهادی - Rekomenditaj Interretoj Paĝoj

وب‌سایت‌های پیش‌نهادی - Rekomenditaj Afiŝintoj

وب‌سایت‌های پیش‌نهادی - Rekomenditaj Interretoj Paĝoj

RapidBaz.com - RapidPars.com

Mohammad Meŝkini - محمد مشکینی | دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

و

وب‌سایت‌های مفید اشتراک منابع

شاید اول‌ین وب سایت‌هایی که همه‌ی افراد تو دنیا با خدمات اعطای فضای وب رایگان‌شون آشنایی داشت‌ن و استفاده می‌کردن، وب سایت‌هایی مثل رپیدشیر، مگاشیر، گوفایل و... بوده باش‌ن. ولی رفت‌ه رفت‌ه تعداد این وب‌سایت‌ها اون‌قدر زیاد شد که اگه کس‌ی می‌خواست تو همه‌شون اکانت و خصوصا اکانت پرمیوم برای استفاده از نهایت قابل‌یت‌هاشون رو داشت‌ه باش‌ه، باید کل‌‌ی هزینه، وقت و انرژی صرف می‌کرد.

با این‌حال ایده‌ی اشتراک منابع سرورهای اشتراک فایل به صورت پشت‌ی‌بان‌گیری روی سرور توسط http://rapidbaz.com/from/781541 آغاز شد؛ و تا حالا هم ادامه داره، به علاوه سیستم هوک‌ینگ‌ی که با بقیه‌ی وب‌سایت‌ها راه انداخت‌ه هم تا حدود خیلی زیادی شما رو تو دست‌رس‌ی به مطلب مورد نظرتون می‌تون‌ه راه‌نمایی کن‌ه.

هم‌چنین امکان دست‌رس‌ی به ویدیوهای سرویس YouTube! هم از قسمت ویدئوهای عموم‌ی‌ش مقدوره.

https://rapidpars.com/#ref=32703 بعد از رپیدباز ایجاد شده، اما نسبت به لگ‌های گاه‌گداری که تو دان‌لود روی سرور رپیدباز وجود داره، این مشکل‌ات‌ رو ن‌داره و البته سرویس‌های به نسبت کم‌تری رو هم پشت‌ی‌بان‌ی می کن‌ه.

برای استفاده از امکان‌ات این دو وب‌سایت باید ثبت‌نام کن‌ین و نسبت به حجم‌های درخواست‌ی‌تون، اشتراک پرمیوم دریافت کن‌ین، در واقع با این‌کار به جای این‌که از چندین وب‌سایت اکانت پرمیوم داشت‌ه باش‌ین؛ تو یه وب‌سایت‌ی که همه‌ی اون‌ها رو پوش‌ش می‌ده اقدام به خرید اکانت می‌کن‌ین و از امکان‌ات همه‌ی اون‌ها برخوردار می‌ش‌ین.

 

اگر هم که فقط با فایل‌های تورنت حال می‌کن‌ین و خودتون هم یه وب‌سایت و فضای میزبان‌ی دارین می‌تون‌ین به این مطلب مهدی بیگی مراجعه کن‌ین.

  • Mohammad Meŝkini - محمد مشکینی

Komentoj-نظرات  (۰)

Nek Komenton ankoraŭ!!هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

Sendu Komenton!!ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی