وب‌سایت‌های پیش‌نهادی - Rekomenditaj Afiŝintoj

وب‌سایت‌های پیش‌نهادی - Rekomenditaj Interretoj Paĝoj

وب‌سایت‌های پیش‌نهادی - Rekomenditaj Afiŝintoj

وب‌سایت‌های پیش‌نهادی - Rekomenditaj Interretoj Paĝoj

KetabNak.com - BookI.ir - JireyeKetab.com - AdinehBook.com - GoodReads.com

Mohammad Meŝkini - محمد مشکینی | شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

ketabnak

و

BOOKI.IR

و

و

adinehbook

و

goodreads

خوره‌های کتاب توجه کن‌ند لطفا

این هم‌اون پست‌ی که قرار بود از بعد از اون معرف‌ی وب‌سایت‌های غیر آموزش‌ی شروع ب‌‌ش‌ه که البته وب‌سایت پارس‌کلیک تو پست‌۱۹ معرف‌ی شد و این پست که ۱۸م هست به معرف‌ی یه سری از وب‌سایت‌های مخصوص افراد کتاب‌خوان و کتاب‌مدار خواه‌د پرداخت

  • خب شاید اکثر افراد با وب‌سایت‌ http://ketabnak.com آشنایی داشت‌ه باش‌ن، وب‌سایت‌ی که جزو اول‌ین منابع به اشتراک گذاری و شبکه‌ی اجتماع‌ی کتاب‌خوان‌ان کشور بود که به دلیل عدم رعایت حقوق مؤلف توسط بعضی از کاربران، مدتی معلق شد، و کارش به مباحث حقوق‌ی و دادگاه‌ی کش‌ید تا این‌که نهایتا تبرئه شد و الآن هم تحت

کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سایتهای پرشین بلاگ و کتابناک است.

داره به فعال‌یت‌هاش ادامه می‌ده؛ وب‌سایت خوب و معتبری هست برای آشنایی با کتاب‌ها و حتی انتشار کتاب‌ها توسط خود نویس‌نده‌گان و احیانا اگه خواستار فروش نسخه‌های الکترونیک‌ی اثرشون باش‌ن هم خودشون می‌تون‌ن ناشر آثار خودشون باش‌ن؛ پروفایل من هم تو این‌جا http://ketabnak.com/profiles/meshkini522 هست.

  • http://booki.ir چند سال قبل توسط بنیاد کتاب‌خانه‌های عموم‌ی کشور راه‌اندازی شد و تو مراحل اول‌یه‌ش با برگزاری مسابقه‌های کتاب‌خوان‌ی و... توجه مخاطب‌ین رو به خودش جلب کرد؛ و هنوز هم با ایجاد یه شبکه‌ی اجتماع‌ی مخصوص کتاب‌خوان‌ان به کاربران خودش سرویس می‌ده.
  • http://www.jireyeketab.com واسه افرادی هست که دوست دارن کتاب ب‌خون‌ن ولی حوصله‌ یا وقت‌ی برای فروش‌گاه‌گردی یا کتاب‌گردی ن‌دران؛ یه پروفایل ایجاد می کن‌ن با معرف‌ی علاقه‌مندی‌هاشون و این‌که چه تعداد کتاب تو چه بازه‌ی زمان‌ی می‌خوان ب‌خون‌ن، یه مقدار اکانت‌شون رو شارژ می‌کن‌ن و باقی مسائل رو می‌سپارن به جیره‌کتاب تا طبق اطلاع‌ات‌ی که ازشون داره براشون کتاب انتخاب کن‌ه و ب‌فرست‌ه تا ب‌خون‌ن.
  • نهایتا بین سایت‌های ایران‌ی و بین فروش‌گاه‌های مجازی مختص خرید کتاب به http://www.adinehbook.com می‌رس‌یم؛ وب‌سایت‌ی که می‌تون‌ین توش ب‌گردین دنبال کتاب‌ی که می‌خواین ب‌خرین؛ تو اوقات نمای‌ش‌گاه کتاب تهران هم، با هم آهنگ شدن با ناشران تو نمای‌ش‌گاه و ارائه‌ی تخفیف‌های ۱۰-۲۰٪ برای خریداران اون‌ها رو تشویق به خرید این کالای زنده‌گی می‌کن‌ه؛ از حدود ۴-۵سال قبل هم قسمت‌ی به عنوان کتاب خارجی ایجاد کرده که بیش‌تر به‌کار دان‌ش‌جوها و افراد دان‌ش‌گاه‌ی می‌آد؛ یه جورایی شاید ب‌ش‌ه گفت آمازون.کام اول‌یه‌ی ایران‌ی‌هاست.
  • و نهایتا می‌رس‌یم به یه وب‌سایت بین‌الملل‌ی برای کتاب‌خوان‌ان به آدرس https://www.goodreads.com که شبیه کتاب‌ناک و بوکی هست؛ اما با گستره‌ی جهان‌ی‌تر و بعضا می‌ش‌ه از افرادی کتاب‌ی رو درخواست کرد یا کتاب‌ی رو که ازتون درخواست شده به امانت داد و کل‌ی امکان‌ات جالب دیگه.

پس خوندن این پست رو ول کن‌ین و ب‌چسب‌ین به کتاب‌هایی که هنوز ن‌خوندین :-)

---888---***---888---

Tioj estas multe afisxintoj por libroj sxatajxoj, https://www.goodreads.com estas unu da ili; mi volas paroli gxin LA LIBROJ FLUGAS EN LA HUMOJ MENSOJ.

antauxen!!!

  • Mohammad Meŝkini - محمد مشکینی

Komentoj-نظرات  (۰)

Nek Komenton ankoraŭ!!هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

Sendu Komenton!!ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی