وب‌سایت‌های پیش‌نهادی - Rekomenditaj Afiŝintoj

وب‌سایت‌های پیش‌نهادی - Rekomenditaj Interretoj Paĝoj

وب‌سایت‌های پیش‌نهادی - Rekomenditaj Afiŝintoj

وب‌سایت‌های پیش‌نهادی - Rekomenditaj Interretoj Paĝoj

PersianGig.com - UploadBoy.com

Mohammad Meŝkini - محمد مشکینی | سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

persiangig

و

آپ‌لود بوی

 

اشتراک گذاری برخط فایل‌ها به سبک ایران‌ی

شاید شما هم از وب‌مستر‌هایی باش‌ین که ب‌خوای‌ن فایل‌های مربوط به خودتون رو تو فضای اینترنت پخش کن‌ین؛ خب ابزارها و وب‌سایت‌های مختلف و خیلی زیاد ایران‌ی و خارج‌ی برای این‌کار وجود دارن؛ دو مورد وب‌سایت‌ی که تو این پست معرف‌ی می‌ش‌ن به زعم من جزو وب‌سایت‌های قوی و خوب ایران‌ی تو این زمینه هست‌ن.

؟؟؟؟؟ چرا وب‌سایت‌های خارج‌ی نه ؟؟؟؟؟

قضیه خیلی ساده‌ست، سروری که تو ایران اداره ب‌ش‌ه، با راه‌اندازی اینترانت ملی سرعت دست‌رس‌ی سریع‌ی خواه‌د داشت برای مخاطب‌ان ایران‌ی و به‌علاوه، مخاطب‌های خارج‌ی هم که از طریق اینترنت متصل خواه‌ند شد، هم‌این پهنای باند رو مجبورن مصرف کن‌ن. اگه سرور وب‌سایت/لاگ‌تون تو ایران باش‌ه.

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بقیه‌ی وب‌سایت‌هایی که حداقل من می‌شناس‌م‌شون امکان‌ات رایگان این دو تا رو ن‌دارن:

 

http://www.persiangig.com یا اون‌جور که شاید قدیم‌ی‌ترها یادشون باش‌ه «پی‌جی»، جزو اول‌ین ارائه ده‌نده‌های فضای وب رایگان فارسی بود و تا جایی که یادم هست با ۱۰۰مگ فضا و عضویت با دعوت‌نامه کارش رو شروع کرد؛ فراز و نشیب‌هایی زیاد تو مسیرش تا حالا داشت‌ه، حتی ۲-۳ سال پیش به خاطر مشکل‌ات‌ی که رو سرورش ایجاد شد و حتی بعد از برگردوندن یه سری از فایل‌های پشت‌ی‌بان‌ش،‌ حدود۱۰-۲۰٪ اطلاع‌ات من به فنا رفت‌ن.

با این‌حال bright mediaی مسئول، تبلیغ‌ات پی‌جی رو به «صبا ویژن» سپرد؛ یه سری میزبان‌ی بر حسب Clouding رو شروع کرد و الآن مجددا روی موج‌ش‌ه.

البته من بعد از اون حادثه، اطلاع‌ات‌م رو پاک کردم و کم‌کم دارم آپ‌لود می‌کن‌م: http://meshkini522.persiangig.com.

از میزان امکان‌ات و فضای مجازی ابری جدیدش چندان خبری ن‌دارم، ولی می‌تون‌ین انواع پلن‌هاش رو تو صفحه‌ی اول سایت‌ش ب‌بین‌ین.

 

http://www.uploadboy.com که بین این‌همه وب‌سایت میزبان محتوی امکان‌ات وسوسه‌انگیزتری داره، ۱۰۰ گیگ فضا فقط تو حالت رایگان‌ش!!!

اما یه مشکل‌ی هست، مدت اعتبار فایل‌هاش تو حالت رایگان ۳۰ روز از زمان آپ‌لود یا آخرین دان‌لود انجام شده‌است. که البته تو خود وب‌سایت فقط به مورد دان‌لودش اشاره شده بود که به خاطر این misunderstanding حدود ۵۰۰مگ فایل آپ‌لودی‌م دود شدن و به هوا رفت‌ن.

با این‌همه با دریافت و خرید پلن‌های پول‌ی‌ش، هم میزان فضای ذخیره‌سازی‌تون به ۱ ترابایت می‌رس‌ه و هم این مشکل به وجود ن‌می‌اد؛ به علاوه امکان وب‌مارکت‌ینگ با فایل‌هاتون رو هم داره.

http://uploadboy.com/users/meshkini522 هم فضای ذخیره‌سازی‌م تو آپ‌لودبوی هست‌ش.

  • Mohammad Meŝkini - محمد مشکینی

Komentoj-نظرات  (۰)

Nek Komenton ankoraŭ!!هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

Sendu Komenton!!ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی